8.28.2016

Bozburun' da Kahvaltı

Bozburun Yacht Club MARMARİS 


   Bozburun Yat KULÜBÜ' nün ikinci bölümünü burada edilen KAHVALTI SAATLERİNE, Bozburun sabahlarına ayırdım . Önceki yazımda UZUN UZUN buradan bahsetmiş, birçok fotoğraf paylaşmıştım. Yine de kendimi tutamayıp, aralara mekan fotoğrafları da sıkıştırabilirim hani  :)))


Bozburun yeşiliyle mavisiyle HUZUR veren bir KOY. Bizim burada olduğumuz süre boyunca RÜZGAR da etkisini sürekli hissettirdi ki benim en sevdiğim şeydir, yanarken serinlemek :)))


Kulüpte GÜNEŞLENMEK için sayısız alternatif var. İster şezlonglarda, ister tüllerle donatılmış özel bölümlerde, ister minderlerde, ister hamaklarda... 


Denizi SOĞUK ki bu benim sıcak yaz günlerinde tercih ettiğim bir şey, fakat dalgalı da :(( ki bu da benim hiç keyif almadığım bir durum :(( 


Yavaştan SABAH KAHVALTISINA geçiyorum artık :)))


Sevgili ZEYNEP ANNE, her zaman olduğu gibi yine SABAH erkenden kalkmış ve hayata, güne ve bizlere MERHABA demiş bile...


Tabi ki bizim 2tek' te TATİLDE erken kalkanlardan olarak :) kahvaltı tabaklarını doldurmak için sıralanmışlar :)))


İlk tercihimiz CORN FLAKES :))) Ardından kahvaltılıklar.... Kahvaltılıklar demişken, SAĞLIKLI BESLENME tarzını benimsemiş bizim 2TEK gibiler için KAHVALTI oldukça yeterli...


Mevsim MEYVELERİ, kuru yemişler, tuzlu kurabiyeler, kahvaltılık gevrekler, reçeller, tahin pekmez, bal, nutella, peynir çeşitleri, zeytin çeşitleri ki ben AŞIK OLDUM yemelere doyamadım, domates, salatalık, biber, peynirli gözleme ve o muhteşem CEVİZLİ EKMEK...



Ve ve ve... Unutmamam gereken bir lezzet daha, LİMONATA... Oğlum kolay kolay hiç bir limonataya EVET demezken, burada kaç tane içti sayamadım :))))Evet limonatayı her gün sabah oğlum bitirdi, buradan itiraf ediyoruz :)))



Ve fakat... Evet yine ve fakatlarım var :)))




Biz 1çift gibi özellikle tatillerde kendini yemeye adamış, diğer zamanlarda sağlıklı beslenmeye çalışan ve fazla abartmayanlar topluluğundan olanlar için KAHVALTIYI biraz zayıf bulduk...



Hatta ödenen hesap açısından da bakınca, kahvaltının zayıf kaldığını düşünüyorum. Burada konaklamıyorsanız eğer ve  kahvaltı etmeye gelmişseniz, kişi başı 60 tl. gibi bir hesap ödüyorsunuz...


Mesela diyorum ki; bizim gibi HAMUR İŞLERİNİ çok sevenler için daha çok seçenek olsaydı, o PEYNİRLİ GÖZLEMEDEN o kadar az yapılmasaydı :( ikinci gün kahvaltıya gidenler aman KALMIYOR BUNDAN, tekrar da yapılmıyor :) alalım, geç kalkan sonradan gelen arkadaşlara ayıralım demeseydi ...


Peynirli, kıymalı SU BÖREKLERİ olsaydı, gözümüzün önünde mis gibi kokular yayılarak, ateşler çıkartılarak :)  yapılan sebzeli OMLETLER olsaydı, sucuklar salamlar sosisler olsaydı ...


Veeeee işte KANAYAN YARAM :((( Her SABAH, bu muhteşem CEVİZLİ EKMEKTEN sadece bir tane yapılmasaydı :((( Sıcak, sıcacık çıkan bu ekmek için AKŞAMDAN SÖZLEŞİLMESEYDİ, erken giden ayırsın şeklinde :)))

Peki ya AKŞAM YEMEKLERİ?!!

Sırada ki yazım Bozburun Yacht Club' da AKŞAM YEMEKLERİ olarak seçenekler neler, nasıl bulduk, neler yaşadık olacak...O zamana DEĞİN...


                                                           Bozburun Yacht Club

                                Adatepe Mah. Yeşilova Cad. 155/1 Bozburun
     
                                                                0252 456 2192


Sevgiyle Kalın...





Yorum Gönder

Fikirlerinizi Lütfen Benimle Paylaşın

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Aramak istediğiniz kelimeyi yazın ve Enter'a basın :)