2.26.2016

Baklavayı Duyduk Koştuk

Fıstıkzade Ataşehir İSTANBUL


    Nereden başlasam, nasıl anlatsam, hiç lafı dolandırmasam, hemen direk konuya girsem, konuya da girmesem, hemen lezzetlere geçsemler havada UÇUŞUYOR şuan beynimde :))) 



Resmen o güne gittim ve yazamıyorum desem :))) Neden ? Çünkü bayağı bayağı damağımda hissediyorum FISTIKLARI, kaymakları, tuzluları, tatlıları :))) 


Pekiiii hadi bakalım başlıyorum. FISTIKZADE... Sosyal medya, eş, dost, akraba ve arkadaşlar sağ olsun  eski yeni bir çok mekandan haberimiz oluyor fakat ziyaret etmesi ve deneyimlemesi bazen çok uzun zaman alabiliyor...


Bu kez sadece bir kez bir fotoğrafını görmem yeterli oldu ilk fırsatta soluğu orada almam için :)


Bir diğer sebepte sanırım bende ki KATMER AŞKI...


Mekan ATAŞEHİR BULVARI'nda 38. ADA' da. İlyas Bey müthiş bir EV SAHİBİ olarak bizimle öyle güzel ilgilendi ki, buradan tekrar teşekkürler...


7 YIL ve 8 ŞUBE, şimdilik tabii. İlyas Bey açılan tüm şubelerinde bir şeye özellikle dikkat ettiklerini söylüyor ve aile işletmesi olmanın başarıda ki etkisine dikkat çekiyor ki ben de işin sırrının biraz da burada olduğunu düşünüyorum...


Dilber dudağı, BÜLBÜL YUVASI, Antep özel, dolama derken konuya hakimiyetimi kaybediyorum ve benim için asıl KRALİÇEYE odaklanıp, hemen KATMER siparişini veriyorum...



Mekan çok sıcak. Mekan konseptinde kullanılan renkler benim en sevdiğim renkler. Kırmızılar, SİYAHLAR, griler...



Çok samimi,esprili ve rahat bir mekan olmuş. Birçok aksesuar kullanılmış, ben özellikle KUPALARA bayıldım . Hem iç mekan hem de dış mekan kullanımı mevcut...


Özellikle belirtmem gerek ki fotoğrafı o an ORADA çektim :)) O kadar baskılanmış gibi duruyor ki ben çekmemiş olsam İNANMAYACAĞIM :)))



Yöreye özgü ara sıcaklarımız gelirken :)) biz İlyas BEY ile sohbet ediyoruz, dünya tatlısı ANNESİYLE tanışma fırsatı buluyoruz...


Kendilerinin de Gaziantep' li olduğunu, ürünlerin şoklanarak GAZİANTEP'ten geldiğini ve burada TAŞ FIRINDA pişirildiğini anlatıyor bize...


Kraliçe tüm ihtişamıyla masamıza TEŞRİF ederken çok önemli bir bilgi daha alıyorum İlyas Bey' den ...



Aslında KATMER' in sabah kahvaltısında yendiğini !!! 

Eğer diyor, bir yere saat 11:00 civarı gittiyseniz ve orada hala KATMER VARSA MEKANI TERK EDİN !!!

:))) 


Fıstıkzade Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Yorum Gönder

Fikirlerinizi Lütfen Benimle Paylaşın

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Aramak istediğiniz kelimeyi yazın ve Enter'a basın :)