12.18.2015

Üç Tutku: Kitap Kahve Çikolata FESTİVALİ

 2015 Harbiye Askeri Müzesi İSTANBUL

Tutkularının PEŞİNİ bırakma!



Evet bu sefer ki FESTİVALİN sloganı da bu...
Üç Tutku ; kitap, kahve ve çikolata. Hangimizin tutkuları arasında yok ki ...



 Festival 18 - 27 Aralık 2015 tarihleri arasında Askeri Müze HARBİYE' DE devam edecek. Yani oldukça uzun bir süre söz konusu ki benim FESTİVALLERDE en çok üzüldüğüm konulardan biridir zamansal sıkıntılar...




Askeri müzeye eğer aracınızla geliyorsanız, içeriye park etme olanağınız var...



 10 tl. gibi bir park ÜCRETİ ödeyip girebiliyorsunuz. Böylece park problemi de yaşamamış olduk ...



Biletlerinizi BİLETİX' den alabileceğiniz gibi, buraya geldiğinizde kapıdan da alabilirsiniz. Tekli giriş için 8 tl. , çoklu giriş için 13 tl. ödemeniz yeterli. Çoklu girişten kastedilen ise aynı biletle aynı gün ya da farklı günler giriş yapabilme olanağınızın olması...





Etkinlik 2 katta ki stantlarla dopdolu. Herhangi bir şekilde kitap, kahve ve çikolata olarak ayrıştırılmamış. Hepsi iç içe geçmiş...






Bir çok YAYIN EVİ birbirinden güzel KİTAPLARLA stantlara hayat vermişler...



Doğan Kitap, İş BANKASI YAYINLARI, Agora KİTAPLIĞI gibi isimler yer alıyor...





Yayın evleri burada ki satışlarında değişen oranlarda İNDİRİMLER sunuyor okuyucalara. Bazılarında %20, bazılarında %25 ve %30 gibi oranlarda indirimler var...




Tabi ki süprizler de var. Örneğin 27 ARALIK 2015 Pazar günü saat:17:00 'de ENVER AYSEVER burada OLACAK...



19 ARALIK Cumartesi günü saat 14:00 'de ALİ TÜRKŞEN ve İBRAHİM BAŞTUĞ , saat 18:00' de ise GÖNÜL KIVILCIM burada olacak...



20 ARALIK 2015 Pazar günü NEDİM GÜRSEL burada olacak...



26 ARALIK Cumartesi günü saat 15:00 'de SAADET ÖZEN söyleşisi var...





Birbirinden güzel ÇOCUK KİTAPLARINI da unutmamalıyım :) ...



Peki gelelim KAHVE STANTLARINA.Kimler var? Gözümüze çarpanlar kimler? ...








Kervansaray kahve, Lavazza, Robert's Coffee,Drip Coffee, Cafe Crown ...



Ve çaylarına bayıldığım, bildiğimiz birçok mekanda çaylarını içtiğimiz SAİNT MARTİN stantı da var...





Kokuları ve aromaları müthiş. Biz bizim 2tek için sıcak çikolatasını ve WİNTER çayını aldık ki iddialara göre bu kış HASTA olmayacaklar :) Kendimize de içinde bulunduğumuz aya istinaden CHRİSTMAS TEA aldık :)) ...



 Üst katta TOSBAA DESİGN STORE da harika şeyler var onları da kaçırmayın derim...





 Ve ÇİKOLATALAR...





LİNDT ve LOTUS ...



Ve harika ATÖLYE ÇALIŞMALARI yapacak olan DR.OETKER...



İşte ETKİNLİK TAKVİMLERİ :))) 










Böyle etkinliklere BAYILIYORUZ ve her zaman daha FAZLASINI istiyoruz...

Keyifli SAATLER diliyorum...










14 yorum:

  1. Hasta olmasaydım benbende orada olacaktım ama inşallah önümüzdeki günlerde gidecegim.. teşekkür ederim güzel bilgiler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun :( Ben de rahatsızlandım maalesef son günlerde bir salgın var :(( İyi haber yazıda da bahsettiğim gibi Etkinliğin uzun sürecek olması :) Pazar'a kadar vaktiniz var... Tekrar geçmiş olsun...Sevgiler...

      Sil
  2. Aaa inanmıyorum üst katta da mı varmış. Biz de bugün gittik ve sadece alt katı gezerek ne kadar kötü bir organizasyon bu nasıl festival diye düşündük =( keşke ikinci kata da çıksaymışız şu an gerçekten çok üzüldüm =l

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manolya Hanım sizin gibi birçok kişi duydum maalesef ki :( Etkinlik çok daha iyi duyurulabilir, katılımcılar çok daha iyi yönlendirilebilirdi belki de :( Bu konuda biraz zayıflıklar söz konusu ama henüz geç kalmış sayılmazsınız :) Pazar'a kadar belki yeniden yolunuz düşer ...Sevgiler...

      Sil
  3. Beleş ne vardı gittiğinizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülen yüzler, hoş sohbetler ve eşsiz konuklarla tanışma fırsatları :) Unutmadan bir de DR.Oetkar standında tatlı atıştırmalıklar :)) Sevgiler...

      Sil
  4. Peki kahve ve çikolata fiyatları nasıl acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda kitaplarda ki gibi indirimler söz konusu değildi :(( Sevgiler...

      Sil
  5. Peki kahve ve çikolata fiyatları nasıl acaba?

    YanıtlaSil
  6. Bilgi için teşekkür ederiz, hafta içi gitmeyi düşünüyorum. Birşey soracaktım, standlarda kredi Kartı kullanıyor muydu? Dikkatinizi çekti mi? Özellikle de kitap standlarında?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Didem Hanım. Açıkçası biz ödemelerimizi peşin yapmıştık ve buna dikkat etmedim :( Ama çok önemli bir detayı atlamışım :( Tekrar gideceğim birkaç gün içinde, buna dikkat edip ekleyeceğim siteye. Bu anlamda da ben teşekkür ederim :) Sevgiler...

      Sil
    2. Didem Hanım Bugün festivali tekrar ziyaret etme fırsatımız oldu. Çoğu stantta kredi kartı geçiyor :) ....

      Sil
  7. Teşekkürler. Çok faydalı oldunuz.yarın gitmeyi düşünüyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica Ederim Jaleceanne :) Keyifli saatler dilerim...Sevgiler...

      Sil

Fikirlerinizi Lütfen Benimle Paylaşın

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Aramak istediğiniz kelimeyi yazın ve Enter'a basın :)