12.13.2015

Marlon Restaurant Ve Bar

 Suadiye İSTANBUL

   Bir mekanı düşündüğünüzde yüzünüzde oluşan bir GÜLÜMSEME varsa ... 



  Anadolu YAKASI' nın bizim için en güzel ve en keyifli yerlerinden biri de KALAMIŞ SUADİYE arasında ki sahil kesimidir...



  Sabah erken saatlerden itibaren SPOR yapanlar, denize yeşile karşı ÇAYINI KAHVESİNİ içenler, dostuyla arkadaşıyla MANZARAYA derdini sevincini mutluluğunu anlatanlar... Güzeldir sahil şeridi...



  Yine bir sabah sahilde YÜRÜYÜŞLER yapıldı, esneme hareketleri tamamlanıp hayallerde yenileceklerin listesi hazırlandı ve lezzetlere midede yer AÇILDI :))) VEEE soluk MARLON' da alındı...



  Suadiye Otel'in hemen bitişiğinde kendine ait OTOPARKI olan ve VALE hizmeti veren mekanın sigara içilen bölümü de mevcut hatta yol üstü manzarası nedeniyle içmeyenler için de tercih edilesi :) ...


   

  Veeee benim mekanda ki FAVORİ bölümüm. Bir koltuğun RENGİ bu kadar mı güzel OLUR ... Yeşiline bayıldım ve tabi ki tercihimiz bu bölüm oldu :))) ...




 Mekanın müzikleri, dekorasyonu ve kullanılan aksesuarları çok başarılı...




 İç mekan da çok keyifli, genellikle tütün ürünleri kullananların tercih ettiği dış mekan da ayrı keyifli. Benim özellikle dikkatimi çeken ise genellikle dış mekanların ısıtması çok da başarılı olmaz ve ben hep üşürüm :(( Fakat MARLON ısı işini çok güzel çözmüş, ilk kez üşümediğim iç mekanda oturuyormuş rahatlığını veren bir mekanla karşılaştım. Bu arada yetmeyene SARI ŞALLAR var :)) ...



  Mekanın çekimlerini yaparken İÇ SESİM oturur oturmaz hemen sıcak güzel demlenmiş bir ÇAY söylemeliyiz olmuştu. Ben çekimlerimi bitirdim, masaya oturdum, kafamı kaldırıp bakındığım an ÇAYLAR masaya getiriliyordu :))) 



  Bunu özellikle yazacağımı belirttim KENDİSİNE çünkü çok nadir karşılaşabileceğiniz durumlardan biridir bu...



  Çalışanların bu kadar ilgili olduğu, müşteriyle GÖZ KONTAĞINI asla kaybetmediği, sabah erken ilk açılış saati diye menüyü getirirken sıcak çayı da beraberinde GETİREN kaç yer daha var ki ...

 

  Akdeniz Tostunu gayet başarılı bulduk. Mozzarella peyniriyle hazırlanmış lezzetli bir tost...



  Mantarlı OMLET. Patates,bol karamelize soğan ki bayılırım :) ve mantar garnitürüyle hazırlanmış, hızlı servisle sunulmuş harika bir seçenek oldu kahvaltı için...



  Ve KIYMALI GÖZLEME. Son dönemde yediğim en güzel ve farklı gözleme. Neden farklı ? İçinin kıyması BOL ve Bolonez SOSLU hazırlanmıştı. Bayıldım...



 Güzel bir yemeğin finali tabi ki TÜRK KAHVESİYLE yapılır. Ve kahvenin yanında sohbet kaçınılmazdır :) Fotğrafta neden ISLAK MENDİL de var ? :)) Çünkü ona da bayıldım :))) Mekanların detaylara önem vermesi beni etkiliyor. REBUL MANDALİNA ıslak mendil bence kokusu olmayan ya da olmasa daha iyi olacak olan özensiz ıslak mendil verenlere KAPAK OLSUN :))) 

  Ve tabi ki TÜRK KAHVESİ sunumu 10 numara ...

 2tek1cift 100 tl. - 135 tl. ...

                           
                                 Kısa...Kısa...

-Haftanın 7 günü Pazartesi - Cuma 09:00 - 00:30 Cumartesi - Pazar 09:00 - 02:30 saatleri arasında açık.

-Kredi kartları geçerli.

-Otoparkı ve vale hizmeti var.

-İç mekan ve dış mekanı var.

-Alkol servisleri var.

-Bebek arabası ve tekerlekli sandalye kullanımı için müsait.

-Dünya mutfağı.

-Anadolu yakasında.

-Farklılık yaratan bir servis anlayışları ve müşterinin kendisini özel hissetmesini sağlayan bir ağırlama tarzları var.

-Bağdat Caddesi mekanlarına ve kendi içinde sunduğu hizmete göre fiyatları makul seviyelerde.

Marlon Restaurant Ve Bar

Suadiye Mahallesi Plaj Yolu Sokak No:23

Kadıköy , İstanbul

(0216)445 1130

www.marlon.com.tr










  




  


2 yorum:

  1. 2. fotoğrafta kaldım yazıyı okuyamadım, cidden çok iyi kadraj :)

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi Lütfen Benimle Paylaşın

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Aramak istediğiniz kelimeyi yazın ve Enter'a basın :)