7.16.2015

Kebap Isparta Pide Ve Şiş

Antalya Gezisi  

 Oruçluyduk Isparta'da yiyemedik dedik ama içimizde kalmasın Antalya'da bulalım yiyelim dedik ve Kebap Isparta'da aldık soluğu...



  Girişi hem bebek arabası hem de tekerlekli sandalye için müsait...



 Otopark sorunu da yok...



 Dış mekanı da var ama Antalya'da hava o kadar sıcak ki biz İstanbul'lular klimalı iç mekanda oturmayı tercih ediyoruz:) ...



 Teftiş teftiştir. Hemen biraz etrafta dolanıyorum. Pideler bu harika fırından çıkacak birazdan. Kokular misss...



 Tabi ki ailecek mest olduk.Çocuk oyun alanı görünce biz de oluşan bu çocuklar gibi şendik olayı ne zaman geçecek bakalım :)...



 Genelde bu top havuzları çoğu yerde pis olur ama burdakini bizzat inceledim. Asayiş berkemal :) ...




 Gelelim lezzetlere...



 İftariyelikler ve ikramlar. Hepsi lezzetliydi...



 Mercimek çorbası :) Ama cidden enfes bir çorba...



 Bu da tavuk çorbası, Allah'tan bizim çiftin teki çorbalarda farklılıklara açık :)...



  Karşınızda piyazın farklı bir versiyonu. Ben çok sevdim hatta bayıldım...



 Hep mırıl mırıl söylenirim çoğu yerde, ya bu salatalar geliyor masaya; yağ yok, tuz yok, limon yok, yok yok ;e tamam biz koyalım çoğu yerde masada bunların bazıları da yok:) . Ama burda salatada herşey vardı.Ben de söylenemedim tabi :) ...



 Isparta kebabı. Gerçekten çok lezzetli. Küçük ama önemli bir tavsiye çabuk donuyor yerken keyfini çıkarayım falan diye oyalanmayın :)...



 Şalgam tüketmeyi seviyorum. Hem sağlıklı hem de kebaba yakışıyor bence. Ama bu şalgam bana ağır geldi açıkçası. İçeriğini okudum %100 katkısız. Dedim işte bundan. Alışık değil ki bu bedenler bu zamanda :) ...



 Tatlısız tabi ki yine olmadı olamadı :). Kabak tatlısı ciddi başarılı...



 Ve finale yaklaşırken...



 Tabi ki Türk kahvesi. Bu kez vereceğim bir dedikodu yok yanında :) ...

 2tek1çift 75tl. - 90tl. ...

                            Kısa...Kısa...

-Haftanın 7 günü 11:00 - 22:00 saatleri arasında açık.

-Otopark sorunu yok.

-Kredi kartı geçerli.

-Bebek arabası ve tekerlekli sandalye kullanımı için müsait.

-Çocuk oyun parkı var.

-Mama sandalyeleri var.

-Servis hızlı ve başarılı.

-İç mekan ve dış mekan var.

-Eve servisleri var.


                           Kebap Isparta 

Çağlayan Mahallesi 2037 Sokak Sude Apartmanı No:6-A

                           Muratpaşa Antalya

                             (0242)324 0732

                     www.kebapisparta.com




Yorum Gönder

Fikirlerinizi Lütfen Benimle Paylaşın

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Aramak istediğiniz kelimeyi yazın ve Enter'a basın :)